Rosmah Kongsikan 5 Perkara Peribadi Tentang Najib


Pasti ramai yang nak tahu apa perkara yang Rosmah kongsikan tentang suaminya, Datuk Seri Najib.

Berikut di senaraikan 5 perkara tentang Najib.

1. Cinta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib pada rakyat Malaysia


“Dia tidak pernah berhenti memikirkan apa lagi yang boleh dilakukan untuk rakyat supaya mereka lebih aman dan dapat meningkatkan lagi pendapat.”

2. Kesungguhan Perdana Menteri untuk meningkatkan ekonomi negara


“Dia memikirkan bagaimana untuk menarik lebih ramai pelancong ke Malaysia dan sentiasa memikirkan kesejahteraan dan keselesaan rakyat.”

3. “Saya tanya kenapa buat GST?” 


“Beliau jawab, saya nak jadi pemimpin yang bertanggungjawab kepada rakyat  bukan pemimpin yang populis.”

4. Suaminya disifatkan sebagai terlampau penyabar


“Sikap itu boleh disaksikan seluruh rakyat Malaysia. Saya sebagai isteri, hairan macam mana beliau boleh sabar, terlampau sabar.”

5. Terpaksa melupakan cita-cita selepas kahwin dengan Najib


“Apabila saya kahwin dengan Datuk Seri Najib banyak yang saya tak dapat buat. Sebagai isteri pemimpin negara, saya redalah. Bak kata orang putih ‘destiny’…ditakdirkan berkahwin dengan pemimpin negara.”

0 comment... add one now