"Tudung Transformer" Ini Mendapat Sambutan Hangat Rakyat Malaysia Dan Ini Sebabnya


Tudung Transformer By Afdlin Shauki



Satu lagi kejayaan baru sedang Viral di media sosial, siapa tidak kenal dengan saudara Afdlin Shauki dengan gaya inovasi terbaru membuatkan orang lain nampak terpukau dengan idea beliau.

Selepas kejayaan produk Pelikat Pants dan Batik Pants yang laris di media sosial dan viral disana sini, Afdlin Shauki melangkah lagi setapak dengan mengeluarkan produk sulung terbaru untuk warga muslimah di Malaysia. Tudung ini juga di beri nama Tudung Transformers hasil daripada idea dan inovasi B.O.B by Afdlin Shauki untuk para muslimah. 

 Fenomena Tudung Transformer sedang menjadi viral di media sosial terutama facebook dan ia menjadi tarikan ramai orang dari seluruh pelusuk dunia. 

Tudung  Afldlin Shauki

 " Tudung Transformers adalah hasil karya saya dgn Kak Yusz dari Telekung Najwa. Saya tujukan tudung ini untuk ibu saya yg tercinta yg menjadi sumber inspirasi saya dan lambang kekuatan dlm hidup saya. Saya mahu mencipta tudung yg mudah beliau pakai di luar dan ketika solat tanpa perlu banyak membawa beg telekung dan sebagainya. Memandangkan beliau dulu terkena stroke jadi pergerakan beliau agak terhad jadi saya harap ianya dapat membantu dan mempermudahkan beliau sedikit.
 Tujuan ianya dia cipta adalah untuk memberi kesenangan bagi muslimah yg suka begaya mengikut syariah untuk memenuhi kehendak mereka dengan mempunyai tudung yang sopan yg bila satu ketika mereka mahu memakai tudung sebagai syawl, tudung tu boleh transform jadi itu dan bila habis shopping atau kerja di mana mana sahaja nak bersolat, tudung ni boleh transform menjadi telekung dan boleh terus solat. Takde guna satu pin pun!!!" - Afdlin Shauki

Semenjak semalam video di bawah ini viral di seluruh pelusuk Facebook. Anda boleh tonton di bawah : 





Tudung Pelbagai-Guna Pertama di Dunia
Tudung Transformers!Inovasi terbaru dari B.O.B by Afdlin Shauki untuk para muslimah. Semoga bermanfaat.Untuk tempahan sila lakukan di sini ---> https://goo.gl/ihEzZHJangan lupa untuk Like kami untuk promosi akan datang : Tudung Transformer Online Store
Posted by Tudung Transformer Online Store on Thursday, February 18, 2016



"tudung paling innovative pnah saya tgk, syabas!"

"Trima kaseh bro adflin kerna mudahkan muslimah ketaatan kpd Allah...Mudah2an Allah mudah kan lu jln ke shorga.Biler ni produk mo sampai s'pore??"

Nasib baik makin besar, ingatkan transform makin kecik. Hehe sejuk mata memandang. Kreatif!!! Tahniah... 


Pilihan Warna Tudung Transformer

Terdapat beberapa pilihan warna yang pengguna boleh pilih. Kepelbagaian warna memberi pilihan kepada pengguna untuk mengenakan tudung ini kepada apa jenis dan warna pakaian sekali pun. 





Video Tudung Transformer di Bangkok (Tutorial)


Contoh penggunaan tudung transformer ketika travel ke Bangkok, Thailand. Jelas sekali penggunaannya sangat2 mudah dan selesa dipakai. Dah tengok nanti terus whatsapp +60122147809 untuk order. 





Jika anda berminat untuk mendapatkannya anda boleh lawati laman ini - Tudung Transformer Online Store


Atau terus hubungi mereka di SINI

0 comment... add one now